Filmovi, kikiriki, semenke, zanimacija za oči

Šta da Vam kažem kad već sve znate.

« The private lives of Pippa Lee | Main | Next day air »

Hardwired
2010/01/05,20:38

Sta se desava kad reklame izgube uticaj koji imaju na ljude, sta se desava kad se taj reklamni prostor popuni. Gde udariti sledece, pravo u centar, u ljudski mozak. E bas o ovome se radi u filmu Hardwired.

Cela radnja se vrti oko jednog coveka, koji je izgubio sve, ima jedan mali implant u svojoj glavi koji je dobio kao "nagradu" i kome se svakih 5 minuta pricinjavaju ljudi koji mu nude svakojake proizvode. Taj isti covek zivi u svetu gde su korporacije uzele sve konce u svoje ruke, a medju njima se posebno istice Kompanija Hope, vrlo simpatican naziv.

Mnogo puta ste culi rec, prodati, prodati i samo prodati. Ako pogledate malo bolje surovu svakodnevnicu cak i oglasi za posao su skoro svi povezani sa prodajom. U ovom filmu se prikazuje dokle je ljudski mozak spreman da ode da bi prodao nesto. Naravno, Holivudski filmovi uvek preteruju, kao i ovog puta, ali jedino tako mogu da prenesu poruku, dokle su neke kompanije spremne da idu da bi prodalli svoj proivod.

Glavnu rolu u filmu je sjajno odigrao Cuba Gooding Junior, a pored njega vredi i spomenuti i Val Kilmera koji je jedan od glavesina kompanije Hope. Ono sto daje pecat ovom filmu jeste poruka koju nosi sa sobom, lako moze da se desi da se ovj film nekom i ne svidi ali u svakom slucaju ne moze da ospori poruku koja dolazi sa ovim filmom.

Naravno ovo je sve radjeno na globalnom nivou, ali se zapitajte koliko puta ste ko pomahnitali jurili da bi kupili odredjene proivode koji su "kao" bili na snizenju. Ima ona dobra: Misli globalno ali deluj lokalno.

Komentari

Dodaj komentar





Zapamti me

 
Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS Powered by LifeType and blog.co.yu